Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Νέος τρόπος φοροδιαφυγής του Ελληνάρα


Αμέσως μετά το μάθημα μου, είπα να πάω σε ένα απο τα σουπερμάρκετ της Άγκελα, με μισή καρδιά που θα έσκαγα τα λεφτάκια μου στην απόγονη του Αδόλφου,αλλά επειδή μεταξύ άλλων ήθελα να αγοράσω βότκα , ρεσσώ και μπόλικο ποπόχαρτο , είπα να πάω στο Λίντλ Ράιχ που τα χει και φθηνότερα ( 2 ευρουλάκια τα 50 ρεσσώ, ενώ 5 ευρουλάκια τα 10 στο Καγφούγ).. Γέμισα δυο σακούλες και πλήρωσα 20 ευρώ και κάτι ψιλά..Βγαίνοντας απο το σουπερμάρκετ, στα 10 μέτρα με περίμενε ένας λέτσος, άθλια ντυμένος , έτοιμος να μου ζητήσει χρήματα. Αντ'΄αυτού μου είπε '' να περάσω την αποδείξουλα σας απο το μηχάνημα?'' ''Λυπάμαι,δεν έχω'' απάντησα εγώ και προχώρησα... Στα 2 δευτερόλεπτα τρόμαξα. Λέω αμάν ! Μόλις αρνήθηκα έλεγχο απόδειξης απο την εφορία. Γυρνάω να δω και ο κυριούλης είχε πάρει την απόδειξη μιας πελάτισσας και την πέρναγε απο το μηχανηματάκι του. Για δες ! Καθόλου δεν ενοχλήθηκε που αρνήθηκα τον έλεγχο του. Μα γιατί να ενοχληθεί; Ήταν ελεγκτής; Όχι,προφανώς όχι. Και το μηχανηματάκι του τί μηχανηματάκι ήταν? Κοίταξα καλύτερα ! Α, μάλιστα ! Αυτά τα υπέροχα μινιόν λειζερούχα φωτοτυπικά σε μέγεθος ράβδου που πάντα λιμπιζόμουνα στους καταλόγους του Πλαισίου..Το πράγμα άρχισε να γίνεται πιο καθαρό..Οι πλούσιοι Ελληνάρες που θέλουν να φοροδιαφύγουν άλλη μια φορά, που θέλουν να παρουσιάσουν ψεύτικα και ανύπαρκτα έξοδα στην δήλωση τους, έχουν προσλάβει κακόμοιρους σαν αυτόν τον τύπο να μαζεύουν αντίγραφα αποδείξεων, τα οποία μετά θα εκτυπώσουν και θα παρουσιάσουν σαν δικά τους έξοδα. Έτσι, τη στιγμή που εγώ ή εσύ αγοράζαμε ποπόχαρτο απο το Λίντλ Ράιχ,ακριβώς εκείνη τη στιγμή αγόραζε το ποπόχαρτο του ο τάδε εφοπλιστής, ο τάδε μεγαλοδικηγόρος..Ή να στο πώ αλλιώς.. Να δεις πόσες αποδείξεις τέτοιες θα έχουν να μας πουλήσουν οι λογιστές μας όταν δεν θα έχουμε να δηλώσουμε έξοδα..

1 σχόλιο: