Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Τι σκατά θέλω πρωί πρωί ...


Ξυπνάω απότομα. Η μητέρα μου στο τηλέφωνο. Είναι κάπου έξω, έχει φασαρία και φωνάζει για να την ακούσω. ''Μαμά κοιμάμαι'' λέω και το κλείνω. Όμως ξυπνάω. Ξυπνάω και αναρωτιέμαι τι θέλω. Φτιάχνω καφέ και αναρωτιέμαι τι θέλω.Πλένω τα δόντια μου και αναρωτιέμαι τι θέλω. Δεν βρίσκω τί θέλω. Σοκάρομαι γιατί δεν ξέρω τι θέλω. Θα μου πεις έλα τώρα το ήξερες οτι δεν ξέρεις τί θέλεις. Ναι, αλλά είναι διαφορετικό να είναι το πρώτο πράγμα που συνειδητοποιείς το πρωί. Πριν καν πιείς καφέ. Είναι κάπως σκληρό . Ανοίγω τον υπολογιστή και σαν γνήσιο παιδί της γενιάς μου γκουγκλάρω τη λέξη θέλω. Τα πρώτα αποτελέσματα, τα πιο δημοφιλή με εκπλήσουν ανεπανόρθωτα. ''Θέλω να δω το σπίτι μου απο δορυφόρο'' , '' θέλω να κατεβάσω τραγούδια'' , ''θέλω να αδυνατίσω'' ,''θέλω να πεθάνω'', ''θέλω να δω τηλεόραση μέσω ιντερνετ'' , ''θέλω να μείνω έγκυος'', '' θέλω να αυτοκτονήσω'',''θέλω να κατεβάσω ταινίες'' , '' θέλω ένα γράμμα να σου γράψω'' , ''θέλω ένα γράμμα να σου γράψω με δυο λόγια να σου περιγράψω''.... Μετά απο αυτό αρχίζω να πίνω δειλά δειλά τον καφέ μου και ανάβω το πρώτο τσιγάρο της ημέρας. Καταρχάς εντυπωσιάζομαι που λείπει απο τη λίστα το ''θέλω να πιω όλο το βόσπορο'' - νόμιζα βλέπεις οτι πάνω κάτω αυτό θέλαμε όλοι μας ... Έπειτα σκέφτομαι '' εγώ τι σκατά θέλω;''... Σίγουρα ξέρω τι δεν θέλω. Δεν θέλω τίποτα απο αυτά που θέλει η λίστα με τα δημοφιλή ''θέλω'' της γκούγκλ. Νιώθω κάπως περήφανος γιατί το σπίτι μου το έχω δει απο δορυφόρο, ταινίες και τραγούδια έχω κατεβάσει και όταν θέλησα να αδυνατίσω το κατάφερα. Το να μείνω έγκυος για μένα δεν είναι προοπτική και το θέμα με την αλληλογραφία το έχω λυμένο στη ζωή μου. Καταλήγω στο ίδιο ερώτημα. Τι σκατά θέλω;.. Βάζω τη Μάρκελλου το ''η ομορφιά του θέλω''... ''όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ογδονταδυό χρονών τσατσά σ' ένα μπουρδέλο, χωρίς δόντια να μασάω το κρουτόν και να διαβάζω Οθέλλο''... Ωραίο τραγούδι.. Αρκεί να μη μου συμβεί...Αν συνεχίσω να σκέφτομαι το ''θέλω'' μου , θα τρελλαθώ. Μήπως αυτό είναι που θέλω; Μήπως απλά θέλω να σταματήσω να σκέφτομαι το θέλω ;

4 σχόλια:

  1. Παντως σιγουρα ΔΕΝ θελεις να γινεις ενα ζεστο και φιλικο ατομο που μεταδιδει ενεργεια και καλοσυνη γυρω του.... γιατι αυτο το εχεις ηδη φιλαρακι μου ...
    Ψαξε λοιπον τα αλλα "θελω" σου, αλλα χαλαρα, θεσσαλονικιωτικα, χωρις βιασυνη... (mary_omikron)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό το χαλαρά με το φραπέ...το σαλονικιότικο...τον εκοψα τον νες...λαθος? ... φιλικό λες ? νιώθω τόσο κυνικός και τόσο αντικοινωνικός... βέβαια για να το λες εσυ..κάτι δεν θα χω δει..που εσύ είδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμενα μου αρεσει το σεξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή