Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Ευτυχείτε


ΠΕΛΑΤΗΣ Γειά σας. Μήπως πουλάτε την ευτυχία ;
ΠΩΛΗΤΗΣ Εσώρουχα πουλάμε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Ξέρετε πού θα βρω την ευτυχία;
ΠΩΛΗΤΗΣ Τι να σας πω..
ΠΕΛΑΤΗΣ Τέλος πάντων , κατάλαβα. Δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε.
ΠΩΛΗΤΗΣ 'Εχω όλη την καλή διάθεση κύριε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Μήπως έχετε κάποιο εσώρουχο που να αναδίδει ευτυχία;
ΠΩΛΗΤΗΣ Αυτό πώς σας φαίνεται; Υπέροχο χρώμα. Το κόκκινο του παθους
ΠΕΛΑΤΗΣ Δεν ψάχνω το πάθος , ψάχνω την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Αυτό το ροζ ;
ΠΕΛΑΤΗΣ Αυτό έχει πάνω φράουλες. Έχω αλλεργία στις φράουλες. Οι φράουλες δεν φέρνουν την ευτυχία. Τουλάχιστον σε μενα.
ΠΩΛΗΤΗΣ Λυπάμαι κύριε, ίσως να μην μπορώ να σας εξυπηρετήσω
ΠΕΛΑΤΗΣ Έχει ή δεν έχει δίκιο ο πελάτης κύριε;
ΠΩΛΗΤΗΣ Πάντα . κύριε
ΠΕΛΑΤΗΣ Ωραία, θα ήθελα να μου πουλήσετε την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Μα εδώ πουλάμε μόνο εσώρουχα, κύριε μου. Ίσως κάποιο ερωτικό αξεσουάρ για ευτυχισμένες νύχτες;
ΠΕΛΑΤΗΣ Τι εννοείτε ; Και τη μέρα τι θα κάνω;
ΠΩΛΗΤΗΣ Έχω αυτές εδώ τις υπέροχες χειροπέδες με ροζ γουνάκι.
ΠΕΛΑΤΗΣ Είναι κιτς
ΠΩΛΗΤΗΣ Αυτό εδώ το άρωμα; Μυρίστε το. Το φοράτε και όλες οι γυναίκες είναι στα πόδια σας.
ΠΕΛΑΤΗΣ Τι κάνουν στα πόδια μου;
ΠΩΛΗΤΗΣ Εννοώ τις έχετε του χεριού σας κύριε. Θα γίνετε γυναικοκατακτητής.
ΠΕΛΑΤΗΣ Μάλιστα, κατάλαβα. Δεν κάνω σεξ πια. Το χω κόψει. Μου φέρνει δυστυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Μα γιατί;
ΠΕΛΑΤΗΣ Διότι μετά το σεξ, δένομαι.
ΠΩΛΗΤΗΣ Στο κρεβάτι;
ΠΕΛΑΤΗΣ Ποιο κρεβάτι;
ΠΩΛΗΤΗΣ Το δικό σας το κρεβάτι
ΠΕΛΑΤΗΣ Δεν σας καταλαβαίνω
ΠΩΛΗΤΗΣ Είπατε ότι δένεστε
ΠΕΛΑΤΗΣ Συναισθηματικά δένομαι
ΠΩΛΗΤΗΣ Δοκιμάστε να δεθείτε με σχοινιά.
ΠΕΛΑΤΗΣ Γιατί;
ΠΩΛΗΤΗΣ Είναι κινκυ. Κάνει καλό. Στη λίμπιντο.
ΠΕΛΑΤΗΣ Μα σας είπα δεν ασχολούμαι με τη λίμπιντο μου. Θέλω να βρω την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Θέλετε να βρείτε την ευτυχία. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα την βρείτε σε ένα κατάστημα εσωρούχων κύριε;
ΠΕΛΑΤΗΣ Έψαξα παντού. Μόνο σε σας δεν ήρθα.
ΠΩΛΗΤΗΣ Στο φούρνο δίπλα πήγατε;
ΠΕΛΑΤΗΣ Πήγα. Μου πρότειναν κρουασάν σοκολάτας. Δεν λέω, φέρνει ευτυχία για όσο το τρως. Μετά όμως; Δεν μπορώ να τρώω 100 κρουασάν τη μέρα, όπως καταλαβαίνετε.
ΠΩΛΗΤΗΣ Μάλιστα, καταλαβαίνω…σε λίγο κλείνουμε κύριε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Μα μόλις ανοίξατε, με δουλεύετε; Θέλετε να με διώξετε;
ΠΩΛΗΤΗΣ Όχι κύριε, απλά έχω να πάω να πληρώσω κάποιους λογαριασμούς
ΠΕΛΑΤΗΣ Αφήστε τα αυτά. Θέλετε να με διώξετε. Σας ζήτησα την ευτυχία και εσείς επιλέγετε να με πληγώσετε.
ΠΩΛΗΤΗΣ Δεν είχα τέτοιο σκοπό κύριε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Το κάνατε όμως. Είστε κι εσείς σαν τους άλλους.
ΠΩΛΗΤΗΣ Ποιους άλλους;
ΠΕΛΑΤΗΣ Τους άλλους, τους μεγάλους.
ΠΩΛΗΤΗΣ Ποιους μεγάλους;
ΠΕΛΑΤΗΣ Αυτούς που χρησιμοποιούν τους νόμους για να είναι αυτοί ευτυχισμένοι κι εμάς μας αφήνουν μέσα στη δυστυχία μας. Το κεφάλαιο.
ΠΩΛΗΤΗΣ Ποιο κεφάλαιο κύριε; Ένα μαγαζάκι έχω, μια τρύπα.
ΠΕΛΑΤΗΣ Είστε ευτυχισμένος;
ΠΩΛΗΤΗΣ Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω κύριε;
ΠΕΛΑΤΗΣ Είστε ευτυχισμένος;
ΠΩΛΗΤΗΣ Όχι δεν είμαι ευτυχισμένος, ούτε θέλω να γίνω κύριε. Θέλω να κλείσω το μαγαζί και να φύγω
ΠΕΛΑΤΗΣ Δεν με αντέχετε;
ΠΩΛΗΤΗΣ Για όνομα του Θεού κύριε, δεν είπα κάτι τέτοιο. Σας είπα, έχω δουλειές.
ΠΕΛΑΤΗΣ Αν δεν βρω και σήμερα την ευτυχία, δεν ξέρω τι θα κάνω..Ή μάλλον ξέρω..
ΠΩΛΗΤΗΣ Τι εννοείτε; Με τρομάζετε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Είμαι τρομακτικός;
ΠΩΛΗΤΗΣ Καθόλου, απλά ανησυχώ. Μην κάνετε καμιά τρέλα. Οι άνθρωποι κύριε μου δεν ζουν μέσα στην ευτυχία. Απλά ζουν ευτυχισμένες στιγμές. Η ευτυχία , όπως και η λύπη συνυπάρχουν στη ζωή μας.
ΠΕΛΑΤΗΣ Μπλα, μπλα μπλα μαλάκα. Τα έχω ξανακούσει αυτά και είναι μεγάλες παπαριές. Έγω γνώρισα έναν τύπο που έχει την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Ε πες του να στην πουλήσει
ΠΕΛΑΤΗΣ Τον έχασα από το οπτικό μου πεδίο. Χάθηκε. Μέσα στο παρκο. Τον κυνήγησα για λίγο, αλλά δεν τον πρόλαβα . Έτρεχε. Και είχε πάρει μαζί του και την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Ίσως ένας γιατρός να σας βοηθούσε κύριε μου. Ίσως αν συζητούσατε με κάποιον..Σας παρακαλώ , δεν καπνίζουμε εδώ μέσα κύριε
ΠΕΛΑΤΗΣ Μόλις με είπατε τρελό και δεν μπορώ να ανάψω ένα τσιγάρο;
ΠΩΛΗΤΗΣ Δεν σας είπα τρελό κύριε
ΠΕΛΑΤΗΣ Με είπατε. Εμμέσως . Με θεωρείτε τρελό που αναζητώ την ευτυχία. Εσείς, που δεν θέλετε την ευτυχία είστε τρελός.
ΠΩΛΗΤΗΣ Εν πάση περιπτώσει η ευτυχία δεν εξαγοράζεται με λεφτά κύριε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Μα δεν έχω λεφτά, είμαι άνεργος. Μήπως χρειάζεστε υπάλληλο;
ΠΩΛΗΤΗΣ Όχι κύριε δεν χρειάζομαι, να είστε καλά. Κάντε μια βόλτα στη γειτονιά και ρωτήστε όλα τα μαγαζιά, μήπως και βρείτε κάτι. Να, τρία τετράγωνα παρακάτω υπάρχει ένα άλλο εσωρουχάδικο, εκεί να πάτε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Άρα , σε μαγαζί με εσώρουχα υπάρχει η ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Κύριε μου , έχουν αρχίσει και σπάνε τα νεύρα μου
ΠΕΛΑΤΗΣ Να το κοιτάξετε αυτό, είστε ευέξαπτος.
ΠΩΛΗΤΗΣ Μάλιστα, θα το κοιτάξω.
ΠΕΛΑΤΗΣ Αν η ευτυχία ήταν εσώρουχο, τι εσώρουχο θα ήταν;
ΠΩΛΗΤΗΣ Να, αυτό εδώ. Σας το χαρίζω.
ΠΕΛΑΤΗΣ Αυτό το μαύρο εσώρουχο μου προκαλεί θλίψη. Θα βάλω τα κλάματα.
ΠΩΛΗΤΗΣ Σας παρακαλώ κύριε, πρέπει να κλείσω και να φύγω
ΠΕΛΑΤΗΣ Όποιος με γνωρίζει θέλει να φύγει . Και φεύγει.
ΠΩΛΗΤΗΣ Σας διαβεβαιώ. Δεν είναι προσωπικό.
ΠΕΛΑΤΗΣ Πείτε μου κάτι. Με βρίσκετε συμπαθή; Ποια είναι η γνώμη σας για μενα;
ΠΩΛΗΤΗΣ Δεν έχω γνώμη κύριε, σας ξέρω πολύ λίγο για να έχω γνώμη
ΠΕΛΑΤΗΣ Η πρώτη εντύπωση;
ΠΩΛΗΤΗΣ Δεν είναι η καλύτερη
ΠΕΛΑΤΗΣ (ξεσπάει σε κλάματα)
ΠΩΛΗΤΗΣ σας παρακαλώ ηρεμήστε, με συγχωρείτε δεν ήθελα να σας προσβάλω.
ΠΕΛΑΤΗΣ Σας παρακαλώ βοηθήστε με να βρω την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Θα το ήθελα πολύ. Αν μπορούσα. Αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω.
ΠΕΛΑΤΗΣ Φυσικά και μπορείτε να με βοηθήσετε. Είστε άνθρωπος και είμαι άνθρωπος. Αν ένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει ευτυχισμένο έναν άλλο άνθρωπο, τότε ποιος μπορεί;
ΠΩΛΗΤΗΣ Ίσως πρέπει να γνωρίσετε μια γυναίκα
ΠΕΛΑΤΗΣ Μα όλα για σας περιστρέφονται γύρω από το σεξ; Η ενασχόληση σας με τα εσώρουχα σας έχει κάνει σεξομανή.
ΠΩΛΗΤΗΣ Τι σεξομανής κύριε μου; Πλάκα μου κάνετε; Έχω να κάνω σεξ εννιά μήνες.
ΠΕΛΑΤΗΣ Εννιά μήνες ; Προσφέρομαι.
ΠΩΛΗΤΗΣ Είστε γκει;
ΠΕΛΑΤΗΣ Όχι, καθόλου. Αλλά αν είναι να σας προσφέρω την ευτυχία..Και ποιος ξέρει..Ίσως ευτυχίσω κι εγω.
ΠΩΛΗΤΗΣ Θα ευτυχίσετε κάνοντας κάτι που δεν σας αρέσει;
ΠΕΛΑΤΗΣ Θα ευτυχίσω κάνοντας κάποιον άνθρωπο ευτυχισμένο.
ΠΩΛΗΤΗΣ Δεν είμαι γκει κύριε.
ΠΕΛΑΤΗΣ Λεπτομέρειες. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχετε στεγανά με τη δουλειά που κάνετε.
ΠΩΛΗΤΗΣ Την ώρα και τη στιγμή που άνοιξα το μαγαζί. Ήθελα να γίνω τραγουδιστής.
ΠΕΛΑΤΗΣ Τραγουδίστε κάτι.
ΠΩΛΗΤΗΣ Έχω να τραγουδίσω χρόνια κύριε μου.
ΠΕΛΑΤΗΣ Δεν πειράζει. Ήρθε ο καιρός να κάνετε αυτό που θα σας κάνει ευτυχισμένο.
ΠΩΛΗΤΗΣ Μα δεν έχω ζεστάνει την φωνή μου.
ΠΕΛΑΤΗΣ Δεν έχετε ανάγκη εσείς. Τραγουδήστε !
ΠΩΛΗΤΗΣ ( τραγουδάει ένα μικρό θέμα από όπερα)
ΠΕΛΑΤΗΣ Α μα είστε καταπληκτικός ( χειροκροτάει)
ΠΩΛΗΤΗΣ Σας ευχαριστώ πολύ.
ΠΕΛΑΤΗΣ Πώς αισθάνεστε;
ΠΩΛΗΤΗΣ Περίεργα.
ΠΕΛΑΤΗΣ Δηλαδή;
ΠΩΛΗΤΗΣ Σαν να έχω πιει ένα μπουκάλι ουίσκι.
ΠΕΛΑΤΗΣ Η ζάλη της ευτυχίας
ΠΩΛΗΤΗΣ Μάλλον νιώθω ένα φόβο θα έλεγα
ΠΕΛΑΤΗΣ Φοβάστε την ευτυχία.
ΠΩΛΗΤΗΣ Πόσα χρόνια είχα να τραγουδήσω
ΠΕΛΑΤΗΣ Για χρόνια έχαναν αυτή τη φωνή τα αυτιά μας
ΠΩΛΗΤΗΣ Το εννοείτε αυτό;
ΠΕΛΑΤΗΣ Φυσικά και το εννοώ. Καλά, εκπλήσσομαι. Δεν σας έχουν ξαναπεί τι ωραία φωνή έχετε;
ΠΩΛΗΤΗΣ Μου το είχαν πει, βεβαίως.
ΠΕΛΑΤΗΣ Τραγουδήστε λοιπόν
ΠΩΛΗΤΗΣ (τραγουδάει πάλι, ένα άλλο θέμα)
ΠΕΛΑΤΗΣ Κι άλλο.ναι ! Υπέροχο ! Είναι καταπληκτικό. Είστε καταπληκτικός. Είστε μαγικός. Μαγεία. Μη σταματάτε σας παρακαλώ. Σας αξίζει μία θέση στη σκάλα του Μιλάνο. Πάνω στη σκάλα. Στο πιο ψηλό σκαλοπάτι. Αν ζούσε η Κάλλας θα κάνατε ντουέτο. Τι κορώνα ! Βασιλική ! Ναι, ερεθίζομαι. Καυλώνω. Κι άλλο ! Bravo, bravissimo… Tutti Bravi…Tutti… Κι άλλο. ! Έτσι, πετάξτε μακριά τα εσώρουχα. !Πετάξτε τις κυλότες στους δρόμους ! Θέλω να γεμίσει η πλατεία ζαρτιέρες ! Είμαι ευτυχισμένος !





Λ.Μ.

5 σχόλια:

  1. Βρε, δεν γράφει κανείς για να δίνει εξηγήσεις.. Καλή προσπάθεια να με στριμώξεις όμως..Μου θύμισες την μονιμα τελευταία ερώτηση σ αυτην την εκπομπή στην ερτ ''η ζωή είναι αλλού''...Για σας,η ζωή πού ειναι? Χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν περίμενα να απαντήσεις σε μένα, αλλά στον εαυτό σου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν απαντήσω στον εαυτό μου, θα το μάθεις..θα γράψω μυθιστόρημα ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "κατάλαβα την ευτυχία από το θόρυβο που έκανε φεύγοντας", είπε κάποιος σοφός. "Ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να ρθει", τραγούδισε ο Φάμελος. Εγώ θα συμφωνήσω με το Φάμελο πάντως...
    Μαρία Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή